zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej: 2019-07-04
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-23
Strategia promocyjna przedszkola w środowisku lokalnym i sponsoring
Funkcjonowanie przedszkola wymaga nakładów finansowych. Dlatego tak ważne jest oprócz dotacji otrzymywanych z Urzędu Miejskiego i wpłat pochodzących od rodziców, dodatkowe pozyskiwanie środków pozabudżetowych, właściwa promocja w środowisku i sponsoring. Jako dyrektor planuję następujące źródła dodatkowego finansowania przedszkola:
OPTYMALIZACJA WYDATKÓW
WSPIERANIE SPOŁECZNOŚCI PRZEDSZKOLNEJ W DZIAŁANIACH WYCHOWAWCZO-EDUKACYJNYCH
Społeczność przedszkolną tworzą dzieci, rodzice, nauczyciele i pracownicy administracyjno-obsługowi. Wszystkim przyświeca cel naczelny, jakim jest dobro dziecka. Dlatego powodzenie koncepcji wiążę ze stworzeniem atmosfery zrozumienia, życzliwości, wzajemnego szacunku i wspierania w działaniach i dążeniach. Moim drogowskazem postępowania są praktyczne wskazówki psychologa Briana Tracy:
ZESTAW PROGRAMÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU NR 20 W ZIELONEJ GÓRZE
I. Program M. Kwaśniewskiej, W. Żaby-Żabińskiej „Nasze przedszkole” program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci.
Dodatkowo realizowane są autorskie projekty edukacyjne opracowane przez nauczycieli lub proponowane przez instytucje zajmujące się profilaktyką i prewencją.