Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Do góry
  
  
  

Strategia promocyjna przedszkola w środowisku lokalnym i sponsoring

Funkcjonowanie przedszkola wymaga nakładów finansowych. Dlatego tak ważne jest oprócz dotacji otrzymywanych z Urzędu Miejskiego i wpłat pochodzących od rodziców, dodatkowe pozyskiwanie środków pozabudżetowych, właściwa promocja w środowisku i sponsoring. Jako dyrektor planuję następujące źródła dodatkowego finansowania przedszkola:

  • Stałe środki uzyskiwane z opłat za wynajmowanie sal na zajęcia dodatkowe (rytmika, nauka tańców, gimnastyka korekcyjna, nauka języków obcych, ceramika);
  • Wynajmowanie sal przedszkolnych w godzinach popołudniowych np.: promocja książek, prezentacja kosmetyków, naczyń, szkolenia i inne;
  • Objęcie przez rodziców mecenatu nad przedszkolem w celu pozyskiwania środków finansowych i rzeczowych (4000zł), wykonywanie prac na rzecz przedszkola;
  • Organizacja imprez dochodowych: kiermasz świąteczne, przedstawienia teatralne, festyny aukcje prac dzieci i inne (3000zł.);
  • Wykonanie parapetów i osłon na kaloryfery- PUP „Bumet” Sp. zoo Klępina (2000);
  • Opracowanie strony internetowej-studio reklamy MATRIX (2000zł.)
  • Aktywne poszukiwanie sponsorów w środowisku- banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundacje, przedsiębiorstwa;
  • Odnowienie współpracy z ZZGNiG;
  • Nawiązanie współpracy z wytwórcą kostki brukowej;
  • Współpraca ze sklepem Auchan- wyposażenie placu zabaw w urządzenia terenowe;
  •  Kontynuacja współpracy z firmami dostarczającymi ścinki materiałów, folię samoprzylepną, kartony i inne;
  • Rozszerzenie zakresu współpracy ze Wspólnotą Mieszkaniową, Spółdzielnią Mieszkaniową osiedla Słonecznego oraz „Naftowiec”- budowa wiaty śmietnikowej, odgrodzenie parkingu od placu zabaw, pomoc w utrzymaniu terenów zielonych wokół przedszkola;

Formy promocji przedszkola w środowisku:

  • Ogłoszenie konkursu na nazwę i logo przedszkola;
  • Stworzenie strony internetowej przedszkola;
  • Uaktualnienie folderu reklamowego przedszkola;
  • Wykorzystanie w korespondencji papieru firmowego;
  • Redagowanie gazetki dla rodziców- wspólny komitet redakcyjny: dzieci, rodzice, nauczyciele;
  • Współpraca z mediami;
Copyright © 2022. Przedszkole nr 20 w Zielonej Górze "Pod Topolą" Rights Reserved.